ربات خرید شماره مجازی | ربات خرید شماره مجازی بدون ریپورت ارزان تلگرام

برچسبها:ربات خرید شماره مجازی واتساپ،ربات خرید اکانت مجازی تلگرام،ربات خرید شماره مجازی ارزان برای ایمو،ربات خرید شماره مجازی بدون ریپورت اینستاگرام،ربات تلگرامی دریافت شماره مجازی دائمی,ربات شماره مجازی ساز رایگان,ساخت شماره مجازی با ربات,ربات شماره مجازی آمریکا,ربات فروش شماره مجازی،سورس ساخت ربات فروش شماره مجازی

                              -------------------------------------------------------------------------

ربات خرید شماره مجازی تلگرام بدون ریپورت و ارزان

برای ورود به ربات خرید شماره مجازی روی لینک زیر کلیک کنید

ربات خرید شماره مجازی

ربات خرید شماره مجازی تلگرام به آدرس UNnumberbot@ دارای شماره های بدون ریپورت و دائمی ز تمام کشورهای دنیا به صورت کاملا اختصاصی برای استفاده در سرویس های گوناگون از جمله تلگرام ، واتساپ ،اینستاگرام ، ایمو و تمام اپلیکیشن ها و همچنین سایت های مختلف نظیر گوگل برای ساخت ایمیل است.

برای دریافت شماره مجازی کافیست بعد از مراجعه به ربات خرید شماره مجازی ما طبق مراحلی که در ادامه توضیح داده میشود به صورت کاملا اتوماتیک سریع و آسان شماره مجازی کشور موردنظر خود را در کمتر 20 ثانیه دریافت کنید.

ربات شماره مجازی دارای کانال تلگرام خرید شماره مجازی بوده که میتوانید خریدها را بصورت آنلاین مشاهده کنید. ربات ما دارای پشتیبانی عالی و 24 ساعته است که با داشتن سابقه کار بیست ساله متخصص این امر می باشد.

ربات خرید شماره مجازی UNnumberbot@ دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و همچنین به درگاه ایمن بانکی متصل است برای اطمینان خاطر از صحت این امر میتوانید به پشتیبانی مراجعه کنید.

در قسمت راهنمای ربات خرید شماره مجازی میتوانید موارد امنیتی که به هنگام استفاده از شماره مجازی نیاز دارید ببینید و طبق آموزش تصویری موجود عمل کنید.

در ضمن با جذب زیر مجموعه 5% هر خرید زیر مجموعه تان به شما تعلق میگیرد و از این راه میتوانید کسب درآمد کنید سیستم نمایندگی هم به زودی به ربات اضافه خواهد شد.

راهنمای ربات خرید شماره مجازی

برای خرید از شماره  ابتدا وارد بخش استعلام شوید و موجودی شماره ها و قیمتها را بررسی کنید سپس وارد منوی اصلی ربات بخش شارژ حساب شده و حساب کاربری تون را شارژ کنید و بعد وارد بخش خرید شماره مجازی شده پس از خواندن ''قوانین و نکات قبل از خرید '' شماره را دریافت کنید و در برنامه مورد نظر وارد کنید . 

سپس برای دریافت کد به ربات بیایید تا کد را به شما بدهد تا وقتی کد رو دریافت نکردید چیزی از شارژ حساب شما کم نخواهد شد

تمام مراحل دریافت شماره مجازی و کد اتوماتیک توسط ربات انجام می شود.در هر مرحله هم نیاز به راهنمایی داشتین از منوی اصلی ربات قسمت راهنما استفاده کنید از بخش پشتیبانی هم میتوانید با ما در ارتباط باشید

ربات خرید شماره مجازی | ربات خرید شماره مجازی بدون ریپورت ارزان تلگرام